Etykiety

anioły (17) bombki (2) bransoletka (6) ceramika (9) chusty (55) czapka (4) decupage (5) drewno (1) dzieci (6) glinka (1) helloween (2) inne (20) kolczyki (13) koty (16) meble (3) miedź (17) mozaika (8) mydło hand made (16) na okno (3) pierniki (4) Praga (2) projekty (7) przyroda (11) psy (23) ramki (1) rodzinnie (7) szydełko (11) świecznik (7) warsztat (2) wiklina (1) wisiorki (11) witraż (44) włóczka (2)

piątek, 16 kwietnia 2021

Komoda - odnowienie

Kupiłam komodę, po sąsiedzku prawie, sosnowa, pobejcowana na zielono. Zniszczona zębem czasu, ale wszelkie prowadnice w niej, nadal działające idealnie. 




Pomalowałam farbą kazeinową (moim ulubionym kolorem "głębia oceanu" plus kilka dodatkowych kolorków, aby nie było jednolicie), wymieniłam gałki, i postawiłam starą ramę okienną.

Ramę okienną, w kilku elementach pomalowałam farbą z efektem lustra (starczyło tylko na kilka okienek, ale uważam że jest dzięki temu urokliwie).

Mebelki tradycyjnie zabezpieczyłam woskiem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz