Etykiety

anioły (17) bombki (2) bransoletka (6) ceramika (9) chusty (55) czapka (4) decupage (5) drewno (1) dzieci (6) glinka (1) helloween (2) inne (20) kolczyki (13) koty (16) meble (3) miedź (17) mozaika (8) mydło hand made (16) na okno (3) pierniki (4) Praga (2) projekty (7) przyroda (11) psy (23) ramki (1) rodzinnie (7) szydełko (11) świecznik (7) warsztat (2) wiklina (1) wisiorki (11) witraż (44) włóczka (2)

środa, 29 lutego 2012

druty

słyszałam taką opinie, że robienie na drutach uspokaja, że monotonne, wyciszające...sprzyjające zadumie i rozmyślaniom ... ale nie dotyczy to mnie

ostatnio na drutach robiłam ze 20 lat temu..... :-)

 z drutami jak z rowerem, nabytej umiejętności się nie zapomina, ale co innego proste wzory a co innego ażury...
bo wymarzyłam sobie chustę hand drut....
i przez ostatni tydzień dziergam, pruje, mowie brzydkie słowa przed schematami, a wyciszenia nie widać ani czuć

i wreszcie załapałam o co idzie - czuje się lepiej..... początek chusty już jest, środka i końca nie ma..... ale wciągnęło mnie, oglądam wełny, włóczki etc.... niedługo pewnie stworze witraż ze szkła i wełny :-))))

muszę się spieszyć, bo wg moich przewidywań niedługo wiosna i prace polowe ....